Coaching Indywidualny
Nazwa szkolenia:
COACHING – indywidualne sesje coachingowe
Termin szkolenia:
- Sesja wstępna: 60-minutowa sesja, której celem jest wzajemne zapoznanie się coacha i Uczestnika, prezentacja programu i metod przez coacha, akceptacji warunków/metod/terminów przez Uczestnika,
- Sesja coachingowa: 90 minut,
- Liczba sesji: 4–10 sesji (uzależniona od zaprezentowanego, indywidualnego programu przez coacha i uzależniona od akceptacji Uczestnika),
- Przerwy pomiędzy sesjami: od 2–4 tygodni.
Cel szkolenia:
Celem głównym proponowanego programu jest zmianę sposobu funkcjonowania, weryfikacja przekonań oraz wzrost efektywności osobistej Uczestnika, co w sposób bezpośredni ma swoje odzwierciedlenie w jakości współpracy z tą osobą i poziomie realizacji wyznaczonych celów biznesowych.
Korzyści dla Uczestników:
- Korzyści z coachingu są wyraźne, widoczne i liczne. Coraz więcej firm inwestuje w kursy coachingu dla swoich kluczowych menadżerów. Jest to korzystne pod każdym względem zarówno dla organizacji, jak i dla menedżera. Poprzez łączenie roli menadżera i coacha firmy wchodzą w etap pośredni do zatrudniania coachów lub wyselekcjonowania ich spośród menedżerów.
- Coaching pomaga odkrywać nie poznane jeszcze i w związku z tym nie wykorzystane do tej pory naturalne zasoby, którymi dysponuje Uczestnik,
- Indywidualne podejście,
- Proces rozwojowy precyzyjnie połączony ze specyficznymi zadaniami przynależnymi do konkretnego stanowiska,
- Uwzględnienie ścieżki długofalowego rozwoju (awansu),
- Korzystanie z indywidualnych, charakterystycznych dla konkretnej jednostki strategii uczenia i motywowania się,
- Wypracowanie sposobów osiągania indywidualnych celów w taki sposób, by wpierały osiąganie celów organizacji,
-
Z punktu widzenia menadżera:
- Osiągnięcie wyższej skuteczności w pracy,
- Rozwinięcie umiejętności stawiania właściwych celów i podejmowania odpowiednich decyzji,
- Poprawa umiejętności odkrywania prawdziwych talentów, potencjału drzemiącego w ludziach i ukierunkowywania ich na wspólny cel,
- Wzrost efektywności komunikacji,
- Rozwinięcie umiejętności inspirowania do podejmowania wyzwań,
- Budowanie wizji rozwoju, perspektywy działań,
- Przechodzenie od działań nawykowych do elastycznych.
- Umiejętność zaskakiwania samych siebie,
- Umiejętność stawiania i osiągania celów szybciej i łatwiej niż byłoby to możliwe bez korzystania z pomocy coacha,
- Znalezienie harmonii między życiem osobistym i zawodowym.
Uczestnicy szkolenia:
- Kadra menadżerska średniego i wyższego szczebla w organizacji biznesowej.
- Wszyscy zainteresowani podniesieniem własnej efektywności w obszarze działań biznesowych.
Cena [netto]
350,00 PLN
Warunki cenowe
Cena warsztatów coachingowych obejmuje:
- Czas trwania sesji coachingowej: 1,5 godziny
- Przedstawiona cena jest ceną dla jednego uczestnika,
- Coach zapewni: przeprowadzenie sesji, przygotowanie materiałów, programu i metody dla ustalonego cyklu sesji coachingowych.
- Uczestnik nie ponosi kosztów pierwszej, przygotowawczej sesji coachingowej (60 minutowej).
Cena warsztatów nie obejmuje:
- Dojazdu uczestników warsztatów do miejsca przeprowadzenia sesji coachingowej.
- Sali wykładowej wraz z wyposażeniem, tj.: projektor multimedialny, tablice flipchart, itp.
Forma szkolenia:
Projekt warsztatów ma charakter autorski i został opracowany w oparciu o doświadczenia praktyczne trenera, wynikające ze współpracy z różnymi organizacjami biznesowymi. Uczestnicy mogą liczyć na praktyczny i przystępny komentarz w odniesieniu do prezentowanego materiału, również z perspektywy własnej organizacji i problemów.
SESJA | OPIS SESJI COACHING INDYWIDUALNY | Liczba godzin |
---|---|---|
SESJA I |
WSTĘPNE SPOTKANIE Z UCZESTNIKIEM
|
1 |
SESJA II | CYKLICZNA SESJA COACHINGOWA | 1,5 |
SESJA OSTATNIA |
SESJA PODSUMOWUJĄCA
|
1,5 |
UWAGA | Pomiędzy spotkaniami Uczestnik ma do wykonania „prace domowe” –specjalnie dla niego przygotowane zadania służące uświadomieniu pewnych zjawisk, nawyków zachowań czy przekonań lub wdrożenie nowych zachowań oraz doskonalenie pewnych umiejętności |