Szkolenia

A A A

Budowanie sprawnego zespołu menedżerskiego

Zobacz najbliższe terminy szkolenia

Opis i cele szkolenia:

  • Opanowanie zasad skutecznej komunikacji w zespole menedżerskim.
  • Poznanie procesu budowania autorytetu.
  • Zdobycie wiedzy jak wykorzystywać postawę asertywną w procesie komunikacji z menedżerami i pracownikami.
  • Poznanie zasad prezentowania trudnych decyzji, udzielania konstruktywnej krytyki oraz pochwał.
  • Zdobycie umiejętności w zakresie szybkiego rozpoznawania sytuacji będących potencjalnym źródłem konfliktów.

Korzyści dla organizacji:

  • Określenie roli, celów i zadań lidera zespołu.
  • Doskonalenie kompetencji menedżerów w zakresie wykorzystania właściwych technik i narzędzi zarządzania zespołem.
  • Umiejętności radzenia sobie z konfliktami i problemami w zespole.
  • Lider, coach, przywódca – umiejętne stosowania właściwego stylu w danym zespole.

Korzyści dla uczestnika:

  • Poznanie swojego profilu jako lidera skutecznego i wielkiego zespołu wraz z wypracowaniem mapy rozwoju odpowiednich umiejętności.
  • Zrozumienie zasad rządzących funkcjonowaniem skutecznego i wielkiego zespołu.
  • Umiejętność skutecznego stosowania metod i narzędzi efektywnego zarządzania zespołem dla osiągania ponadprzeciętnych i powtarzalnych rezultatów biznesowych.
  • Umiejętność skutecznego zarządzenia trudnymi sytuacjami zespołowymi

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane do kadry menedżerskiej, jak również do każdego pracownika organizacji biznesowej, kto spotyka się z ludźmi, jest wystawiony na ich wpływ i wpływa na innych oraz do uczestników wszelkich zespołów projektowych, sprzedażowych i innych tworzonych w ramach organizacji biznesowej lub wokół niej.

Metodyka szkolenia:

Projekt warsztatów ma charakter autorski i został opracowany w oparciu o doświadczenia praktyczne trenera, wynikające ze współpracy  z organizacjami przy doskonaleniu ich systemów zarządzania. Zajęcia są prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem następujących metod szkoleniowych:

  • Warsztaty, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, case study, dyskusja nad osiągniętymi wynikami.
  • Uczestnicy mogą liczyć na praktyczny i przystępny komentarz w odniesieniu do prezentowanego materiału, również z perspektywy własnej organizacji i problemów.

Program szkolenia:

CZAS TRWANIA: 2 DNI

DZIEŃ 1

Wprowadzenie do warsztatów szkoleniowych.

  1. Komunikowanie głównych idei i celów w organizacji – główne wyzwania menedżerskie.
  2. Zasady komunikowania celów przedsiębiorstwa wynikających z misji, wizji oraz strategii marketingowej.
  3. Kluczowe elementy skutecznego systemu komunikacji menedżerskiej w przedsiębiorstwie.
  4. Określanie własnych postaw i zachowań w kontaktach z menedżerami.
  5. Sposoby wykorzystywania osobistych cech przywódcy do podwyższenia efektywności przekazu.
  6. Przegląd skutecznych narzędzi i technik komunikacyjnych w celu wzmocnienia przekazu ważnych decyzji biznesowych dla pracowników.
  7. Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej  kształtowaniu oczekiwanych postaw pracowniczych.

Podsumowanie I dnia warsztatów szkoleniowych.

DZIEŃ 2

Przegląd omówionych zagadnień  w  I dniu warsztatów szkoleniowych.

  1. Asertywność pracowników i menedżerów – gdzie jest złoty środek? 
  2. Konstruktywna krytyka - różne formy przekazywania i odbierania negatywnych ocen.
  3. Najczęściej popełniane błędy przy krytykowaniu.
  4. Rozmowy coachingowe – panaceum na zwiększenie efektywności naszych pracowników.
  5. Metody szybkiego rozpoznawania sytuacji, będących potencjalnymi źródłami konfliktów.
  6. Mechanizmy obronne przed manipulacją – czyli jak wykorzystać swoją wiedzę do aktywizowania realizacji celów przez pracowników.

Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.

Poleć znajomemu


Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym aptece, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w Polityce prywatności. Rozumiem