Szkolenia

A A A

Marketing strategiczny

Zobacz najbliższe terminy szkolenia

Opis i cele szkolenia:

Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy w zakresie kluczowych elementów zarządzania strategicznego polegającego na właściwej ocenia satysfakcji Klientów z dostarczanych produktów bądź usług i optymalnego (pod względem kosztowym) zaspokajania potrzeb odbiorców. Ocena realnych scenariuszy marketingowych i świadoma segmentacja Klientów pozwoli zminimalizować koszty w Państwa przedsiębiorstwie i wykorzystać potencjał organizacyjny.

Korzyści dla organizacji:

  1. Jak wykorzystać zdobyte nowe kompetencje marketingowe do konkurowania.
  2. Jak wykorzystać Strategiczną Kartę Wyników do zarządzania wartością dla interesariuszy przedsiębiorstwa.
  3. W jaki sposób wdrażać strategię rynkową przedsiębiorstwa poprzez bieżącą ocenę dostarczanej wartości dla Klienta.

Korzyści dla uczestnika:

  1. Zastosować nowe podejście do segmentacji Klientów według ich potrzeb, zachowań oraz wartości.
  2. Analizować satysfakcję Klientów i wykorzystać wiedzę do optymalizacji procesów biznesowych.
  3. Poznanie technik zarządzania i optymalizacji portfela klientów dla firmy.
  4. Zastosować zdobytą wiedzę do monitorowania wartości oferowanych Klientom wynikającą ze wskaźników.

Adresaci szkolenia:

Pracownicy zespołów/działów marketingu lub sprzedaży oraz wszystkie osoby, które chcą podnieść swoje kwalifikacje z zakresu marketingu strategicznego.

Metodyka szkolenia:

Projekt warsztatów ma charakter autorski i został opracowany w oparciu o doświadczenia praktyczne trenera, wynikające ze współpracy z organizacjami przy doskonaleniu ich systemów zarządzania i budowaniu ładu zarządzania organizacją. Podczas szkolenia będą wykorzystywane następujące techniki szkoleniowe:

  • Prezentacja multimedialna, warsztaty, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, studia przypadków, dyskusja nad osiągniętymi wynikami.
  • Uczestnicy mogą liczyć na praktyczny i przystępny komentarz w odniesieniu do prezentowanego materiału, również z perspektywy własnej organizacji i problemów.

Program szkolenia:

CZAS TRWANIA: 2 DNI

DZIEŃ 1

  1. Wprowadzenie do warsztatów szkoleniowych.
  2. Strategie konkurencyjne przedsiębiorstwa.
  3. Podstawowe strategie rozwoju przedsiębiorstwa.
  4. Model zarządzania strategicznego firmą.
  5. Proces budowy wartości dla Klientów – czyli jak stymulować wzrost przychodów.
  6. Proces oceny rentowności naszych obecnych i przyszłych Klientów.
  7. Podsumowanie I dnia warsztatów szkoleniowych.

DZIEŃ 2

  1. Przegląd zagadnień z I dnia warsztatów szkoleniowych.
  2. Zarządzanie wartością podejście kompleksowe.
  3. Ocena i analiza własnych procesów biznesowych - perspektywa organizacji.
  4. Ocena wartości dostarczanych produktów, usług przez Klienta.
  5. Analiza i ocena Wartości Dodanej dla Klienta (Customer Value Added).
  6. Wykorzystanie koncepcji zarządzania relacjami z Klientem (CRM) do świadomego zarządzania potencjałem przedsiębiorstwa.
  7. System mierników operacyjnych i strategicznych (Balanced Scorecard) jako narzędzie do oceny wzrostu wartości dla Klienta.
  8. Podsumowanie I i II dnia warsztatów szkoleniowych.

Poleć znajomemu


Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym aptece, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w Polityce prywatności. Rozumiem